5/23/2009

62. Cannes'i filmifestivali moelemmikud


Esimene koht: Angelina Jolie
, kes on 'thank God' juurde vötnud + imeilus Versace Atelier kleit. Nagu näete on see sama kleit nälginud modelli seljas nagu tükk marlit.

Tagantvaade samuti vapustav nagu alati...

Ma tean, et olen igav, kuna Angelina saab minult alati maksimumpunktid, üksköik mida ta ka ei teeks, but I just can't help it.

Teine koht: Elsa Pataky
, ilmselt Herve Leger'i loomingus, super! Andke mulle ainult see kleit ja kohe!


Kolmas koht: Eva Herzigova, jälle Versace's, särav!
Neljas koht: Sharon Stone. Wow! Vahepeal ta nagu läks liiale oma läbikumavate rindadega ja meheliku poisipeaga, kuid nüüd vöib küll öelda, et ILUS!... valides minu ühe lemmikutest, Balmaini moemaja loomingu!
See naine vist nooreneb:


Viies koht: Devon Aoki, nii punaselt vaibalt kui Chopardi vastuvötult tabatud imekauni ja stiilsena. Kumb on kevadisem, laimikollane Cavalli vöi...


...lavendli värvi Alberta Ferretti kleit?


Eriauhind meeste kategoorias: Vincent Gallo
, superstiilne. Mehed vaadake, ka karvasena vöib säilitada seksikuse, kuid siiski köigil pole vaja kohe järele teha ;)...
ja miks ka mitte T-särk, kui tegemist pole punase vaibaga, vaid esilinastusega. Siinkohal pole aimugi, kes disaineriks on.


Mötlesin siia lisada ka veel kohutavaimad vaatepildid, mis selle aasta Cannes'i filmifestivali raames toimunud üritustel kaameraga tabati, kuid mul täna liiga hea tuju selleks. Möni vihje siiski: Tilda Swinton, Elizabeth Banks...

Pilid: Gala.de, Grazia.co.uk, Stylefrizz.com


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar