2/19/2009

I am so sorry

1. Paar õnnetut kuukest olen pidanud nüüd "vapralt" isiklike väljaminekite ohjamiseks eelarvet. Alguses tundus kõik ilus ja tore, nii mõneski kategoorias oli lausa ülejääk, can you imagine that?
Mis aga juhtus möödunud nädalal oli see, et väike nädalane reis, mille jooksul plaanisin tegelikult mitte sentigi välja käia, osutus suisa pöördvõrdeliseks minu planeeeritud kulutustevaba nädalaga. Nii see paraku tihti on: inimene plaanib, jumal juhib :D
Süü tuleb veeretada otse loomulikult kellegi kaela... kuna reisikaaslasel oli tungiv vajadus külastada ühte Euroopa suurimat rõivatootjate outlet´ide kompleksi, kus esindatud loomulikult nii mõnigi minu lemmikkaubamärkidest, siis juba otsusega see teekond ette võtta, oli saatuselöök minu budget´le garanteeritud. Tegin siiski vaid 2 suhteliselt arukat ostu, pidasin nõu ja ma ei liigitaks neid emotsiooniostudeks. Kuid ikkagi, see ei olnud nii mõeldud! I am sorry, kallis eelarve! (pilt: icanhazcheesburger.com)



2. Kindlasti küsisite, miks mu eelnev postitus oli haiglaselt suures kirjas... See ei olnud tegelikult üldse nii mõeldud. Juhtus nii, kuna minu esimene katsetus postitada blogisse läbi mobiiltelefoni ei olnud ilmselt kõige parem idee, kuna olin äärmiselt hõivatud ja liikuv. Kuid järgmine kord olen targem, sest igasugu veidraid protokolle kasutades puudub kontroll lõpptulemuse üle.
Sorry lugeja - võis jääda mulje, justkui see teema oleks kuidagi teistest olulisem, kuid nii see pole.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar