2/02/2009

Riided tagurpidi selga!

Mulle on alati meeldinud inimesed, kes teevad asju nii nagu ei pea, tagurpidi, omamoodi ja loominguliselt.
Siinkohal pean tegema suure aplausi Angie´le (Angelina Jolie), kes arvas, et oleks lahe minna LA-s pühapäeval toimunud punase vaiba üritusele Screen Actors Guild Award tagurpidi kleidis, mis on ühe tema armastatuima moelooja Max Azria looming. (pilt ja artikkel: telegraph.co.uk)



Tehke järgi! Ma vahel teen...

Väga tihti olen uuendanud oma garderoobi just samal põhimõttel. Tulemus on värske ja ainulaadne. Muidugi eeldab see väga head stiilitunnetust ja enesekindlat esinemist, nagu ei oleks midagi valesti, vaid Sina ise tead seda... Ja seda on mõtet teha vaid siis, kui tulemus sinu välimusele midagi juurde annab, sind kaunistab (nagu Angie tagurpidi kleit, mis rõhutab tema treenitud selga ja tattoosid). Muidu pole mõtet! Asja eesmärk ei ole protest või anarhism, kuigi mäss reeglite vastu on ju ka omamoodi tore, aga see pole käesoleva postituse teema :)

Minu viimane avastus oli üks veidi alla põlve (liiga pikk minu maitsele!) seelik, mida vahel harva tööl kandsin, et endast asjaliku naisesterahva muljet jätta. Plaanisin just seelikut Humana riiete kollektorisse annetada, kui järsku avastasin, et kui tõmmata seelik niimoodi üle rinna (nagu korsett või õlapaelteta top) ja peale panna lai vöö, on tulemuseks superseksikas minikleit, selline veidi 70ndatest inspireeritud. Nüüd kannan seda aeg-ajalt ja tunnen end super hästi ning saan komplimente.

"Uus = ümberhinnatud vana"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar